Contemptor Pattern Dreadnought

"Even in death, I still serve."
Je všeobecně známý fakt, že Forge World dělá všechno líp než GW (v bingu C4). Jednou z věcí, u které se nedá přít jsou jejich dreadnoughti. Ať již v MK IV dreadech a hlavně v Contemptorovi - komunitou překřtěného na Pana Vajíčko.

Letos v létě jsem nakonec i já podlehl a vajíčko si pořídil a to v dle mně asi druhé nejzajímavější konfiguraci - s packou a linkovaným lascanonem. V případě "cc choutek" má v rukou magnety a dá se nasadit i v close combatní verzi. Do budoucna mu možná pořídím i ten "kéreš kanón" a Cyclone Missile Launcher.

Jenom je škoda, že nedošlo k rumorovanému "spojení GW a FW", které mělo přijít se sedmou edicí a Imperial Armoury by se tím staly "oficiálními" pravidly. Takhle si Modré Vejce zahraju mimo nějakou Apo jenom na Karaku v Hradci a pak v Brně na Mechanicu či dinohraní.

Při barvení jsem se docela snažil, aby nějak vypadal (přeci jen, je to pár tisíc let stará relikvie), ale pořád mi šlo jen o hezčí tabletop model na hraní. 


"High Gothic, motherfucker, do you speak it?"


Celý model má jenom pět lebek a čtyři z nich jsou na ruce.






"His wrath stalks this land with me."
Jak jsem psal, dread má vyměnitelné a namagnetované ručičky, díky kterým se dá hrát v CC variantě. I když ho bude těžké zabít a může v boji zaseknout nějaké tuhé monstrum, furt bude mít v základu pouhé 4 útoky. Nabarvení druhé cc ruky bylo ovšem odloženo na neurčito...

Celkově to byl pěkný model na nabarvení, jen má na sobě  na můj vkus moc rovných/prázdných ploch, které jsem "musel" zaplácat purity sealami a občas decentně nadhodit pár krvavých cákanců.

A poznámka na závěr do budoucna: Campaign badge v téhle velikosti už nevypadá dobře.


Rozložený na součástky.

Comments

  1. Ah Conteptor Dreadmought, moc pěkná věc. V poslední době jsem sám přemýšlel, že bych nějakého pořídil, když už jsou traitor legion verze. Jak velké magnety si použil na ty ruce?

    ReplyDelete

Post a Comment