Bolt Action WIP: Kořistní samopaly

Němečtí paragáni s Thompsonem.
Tabulkově měla v roce 1945 každá z Panzer Granátnická rota jednu ze svých čet předělat na "sturm četu", která měla být kompletně vyzbrojena StG44. Ne vždy tato reorganizace proběhla a i tak většinou byla četa vybavena více "náhražkou" v podobě MP40. Jelikož mít v haklu jednu "nebezpečnou a nasranou" jednotku v assault zbraněmi se herně neztratí, taky jsem se rozhodl pro jednu sturm jednotku.

Nakonec jsem se rozhodl jí dát jedno StG44 a kulomet (který by tam tabulkově být neměl, ale kulomet, je kulomet) a 6 samopalů. Když jsem to slepil, tak 6 chlapíků s MP40 prostě nevypadalo nějak dobře (za což můžou hodně i ruce v Late krabici, s kterými se dají udělat pořádně  dvě pózy). Tak nastoupily na řadu kořistní zbraně!

Nakonec jsem od Mariachiho dostal jeden M3 a jeden Thompson. Nakonec s trochou práce šly do německých rukou napasovat. Akorát oba dva samopaly potřebovaly ruce původně k StG44 - ostatní je prostě neuměli nějak inteligentně chytnout. M2 šla relativně bez problémů, s Thompsonem byl problém s jeho pažbou. Byla moc dlouhá a byla potřeba seříznout, aby se dal samopal držet a zapřít zároveň..

Zajímavé je, že samopaly mají jiný odstín barvy plastu, než německé sprue.





I když jsem našel "hromadu" obrázků Němců s Thompsony, tak žádného s olejničkou. Ale předpokládám, že někdo se určitě našel... Jelikož se mi toto zpestření do armády velmi líbilo, už jsem si objednal britský weapon sprue a přemýšlím i nad tím, že bych mohl mít jednoho kulometčíka s BRENem. Přeci jen mi přijde, že se ke sturm jednotce hodí "kompaktnější" BREN (113cm, 10kg, držák v střední části zbraně) víc než MG42 (123cm, 12 kg)... A používání kořistních zbraní mi připadá, že dodává takový větší "Last Levy feeling".

Video, kde Američané testují MP40, M3 a Thompson.

EDIT: Po Khazadově radě jsem vojákovi s olejničkou přeřezal zápěstí, aby držel samopal za zásobník. Ještě to bude chtít dodělat (+vyměnit hlaveň), ale vyšla z toho mnohem lepší póza.

Comments