Nostalgické ohlédnutí za GTTT 2014


#SWAG level over 40k!

Za měsíc a něco bude už druhý ročník GTTT a jelikož to je v Čechách velmi specifická akce (+se blíží vánoce), chytla mě nostalgická a zavzpomínal jsem ne letošní ročník...

Golden Throne Team Tournament je unikátní hned ve třech věcech. Má kreténsky dlouhý název. Je to jediný W40k týmový turnaj u nás. Je to první (a zatím poslední) turnaj, který se profiluje jako dick contest čistě kompetetivní akce.

A protože i kompetetivní akce potřebovala nějaké ty lidi, založil jsem tehdá s Dejvem, Katcherem, Cecem a Alfredem (RIP) také vlastní tým. Respektive nás Dejv nahlásil jako tým. ::D Alespoň se ujal můj vystihující návrh na jméno Doomed Drunk Men! Na drunken výpravu se poté připojili i Poníci, takže o zábavu bylo postaráno.

Postavil jsem vcelku solidní list, avšak žádnou blitku.
Calgar
10xHG (vlajka)
10xHG
2xTaktikala (PC, PG, combi-PG)

IG velení (LC, MaO, Vlajka)
Platoon - 4x IS (GL+AC), 1x HWT (3xLC)
1x Veterání (2xPG)
OX Inkvizitor (oboje granáty, 3xSkull, syfon, PA+PS)
1849 pts

I když jsme se jeli hlavně opít a potkat kamarády co vidí člověk hlavně na wargamingu, tak jsme se rozhodli i nějak trénovat - ať to není úplná ostuda a nikoho nebaví jenom čistě odnášet modely.

I takové "papírkové proxo hraní" dělali DDM při tréninzích.
Trénink si pamatuji, že mi tenkrát panečku šel. Uhrál jsem remízu proti samotnému organizátorovi turnaje a kapitánu ETC týmu Goranovi s Triptide a Kroot spamem (+eldar a inkviziční allies), když to ještě patřilo mezi top buildy. Zúčastnil jsem se víkendového GTTT tréninku Nazgulových fantaskových prasat, která nakonec na GTTT skončili druzí, kde jsem dal 2x drtivou výhru. Proti Ampymu s 3x LR s vlajkou a generátorem + naprosto nechutně ogrindovanou allies IG a proti Grindelovým DP waflím, co předtím vyhrály Karak a OC. Nemluvě o hrách s normálními lidmi...

To mi i v rámci týmu vysloužilo funkci tahouna týmu a obětního beránka, který šel na stůl první, protože měl největší šanci něco uhrát proti skoro všemu.

Což i relativně vyšlo a uhrál jsem slušných 59/100, což bylo asi o 40 víc, než jsem čekal... A utekly mi i v dvou hrách body, protože jsem byl osvačen a jednou, protože jsem idiot a popletl sekundární misi.

Fotka ze série:
"Potan je blb a sbírá nevratný flašky."
Ale sranda akce to byla suprová, i to hraní se dalo.

Nechat se po turnaji postřílet Poníkama v Laser Game ? 80 kč za hru.

Vypít za noc 2-3 litry rumu a být druhý den schopný uhrát slušný body? Něco pod 2000 kč.

Jít dvě hodiny do pět minut vzdáleného KFC? Cca 200 kč.

Málem dohnat Popelku při hraní k ragequitu? K nezaplacení.

Pobuřovat inženýry z Hradce latexovou maskou koně? Hrozně k nezaplacení.

Vidět koně blejt? Viz bod 2+ K nezaplacení.

A ožrat Gorana, že ztratil klíče od školy? A mít to ještě celý nahraný na video? To je prostě totálně k nezaplacení.

A aby nebylo nostalgie málo, dokonce jsem vyhrabal z hlubin mema původní report z Hofálu, který přikládám v nezměněné podobě (včetně hrubek a smajlíků, pro větší autenticitu).
Na první kolo máme challenge na poníky, která začne už v pátek večer, když se s kachnou snažíme nezahanbit jméno našeho týmu  ::D Ožrali jsme na plech i gorana, za mě dobrý. Asi nejlepší den turnaje ::D ::D ::D

V sobotu už začíná první hra, Dejv už vyskillený párovač to napároval i relativně slušně - a já zjistil že "budeme tě možná trochu předhazovat Potane, protože tobě vlastně nic extra nevadí" nebyl vtip ::D Fasuju Lynxe z jeho nidama - ještě starýma, který měli synergii (!!!!!) a nebyly úplně nahovno jako tenhle nový popičeny codex (© víte kdo). Když deplojuji armádu uvědomím si vtipnou věc - zapomněl jsem doma jednu jednotku gardistů. Doomed & Drunk!
Stručný průběh - v prvním kole mi lynx něco strašně zabije, já hodím čočku. V druhým kole mi lynx něco strašně zabije, já naházím čočku... Nasazuji koňskou hlavu a tvářím se tak smutně, že mi Lynx nabízí prohru 5:15. Chvilku nad tím uvažuju, ale nakonec to nevezmu a dobře dělám - v třetím kole konečně doběhnou honorguardy a smažou nějaký killpointy a hlavně dám fisting lynxově warlordovi -> já dávám crushing na primary, on na secondary a +/- jsme si zabili stejně bodů. 10:10

Do druhého kola máme dostat slováky a jsme nadšení - pak se změní párování a dostáváme Nazgulovi prasolisty. Ale mají whiskey, takže dobrý. Zase jsem předhozen první a fasuju popelkovu lítající demonzilu. Já vím, že mu nemůžu nic udělat, on asi taky ví, že mu nemůžu nic udělat. Na warlord traity si nahodím ještě extra orbitální bombardování - jaká škoda, že nebudu moct ho  nikdy použít ::D
Stručný průběh - Popelka začně, vyletí, prudí. Něco mi zabíjí prasáckým XD6 hitů kouzlem, já dělám chybu soudruhů z NDR a střílím do vzduchu. Přesto popelka dostane nějaký zvrhlý nápad a opojen svojí převahou mi charguje Honour gardy - strašně je smutnej, že mu zabijou jedno a půl démona ::D Až tak, že volá Gorana, jestli "opravdu může inkvizitor házet tolik granátů?" ::D Bohužel, ten combat měl dopadnout líp (Aneb, "tak si hod popelko 12x 5++. " "ok, hozeno" "ok - wait, wut?" či nehodím 4 z 5 savů na Calgarovi :18) ). Takže do poslední kola jsou tarpitlí dva démoni a zmenšující se počet gardistů... čas nasadit koňskou hlavu. Nakonec mám 1 obj, Popelka 2 a všechny tři pomocný. 15:5 pro něj, ale za mě dobrý. Čekal jsem, že dostanu dvacku. A až po hře jsem si uvědomil, že popelka si nehodil ani jednou za hru "démonskou random píčovino warp tabulku"...

Poslední hra v pátek byla proti MartinK týmu - i když na sebe se zloduškem smyslně pomrkáváme, dejv mě předhodí místo na něj na Firstflashe a jeho chaos list, kde jsou "draci, obliti a šušně na objectivy". Bohužel pro něj byl už před hrou slušně načatej a dostal snad i debilní nápad, že přechlastá soupeře. Inu asi si neuvědomil, že doomed drunk man je v krapet jinné lize a po půlce hry je flashovi zabavena flaška, než se vyndá mimo rozumnou míru.
Stručný průběh - sedím na objectivech a střílím, marináci běží kupředu a honour garda hraje oblíbenou hru "já se tě dotknu a ty zdechneš, trolololo". Jediné co to komplikuje jsou přelétávající draci ale i když flash to nehraje vzhledem k jeho stavu nějak zle, tak prostě dvě flamer templáty za dvě kola 80 troop panáčků prostě nevyndají... Jinak Papa Smurf umře kreténsky na overwatch od dvou oblitů. Flash je vyndán na stole i mimo stůl - 17:3 pro mě.

Druhý den fasujeme na ráno Plyšoun gaystars. Respt 4/5 plyšounů. Plyšounovci dorazí později a já udělám tu chybu, že jdu derpit okolo a nenahlásím doražení Dejvovi, který si myslí, že nejsem na turnaji a tak mě napáruje na chybějícího typha ::D Škoda už, mohlo to dopadnout pro nás líp. Ale aspon jsem mohl chodit po turnaji s koňskou hlavou a říkat, že "se nudím, páč už jsem dal Tau dvacku" ::D

Na poslední hru fasujeme tým chlupatonožců. Jsem opět předhozen první a z nějakýho důvodu na mě Ohm hodil Pepssina, který imho proti mě měl nejhorší list. Po počátečním zdržením jsme začali hrát.
Stručný průběh - On stojí a střílí, já stojím a střílím + HG běží a řinčí meči. Na obou stranách něco umře a na konec já mám svůj obj, pepssin svůj + first blood. Tož plichta, ok. Bohužel, já zapomněl, že secundár jsou killpointy ::D na KP má pepsin 4:2 -> prohra 6:14. Ale zničil jsem mu bunkr, za mě dobrý ::D

Takže dohromady za turnaj jsem nahrál 59 bodů. Spokojenost. Jenom škoda, že nám nečestně plyšounovci vyfoukli naše místo v tabulce :7)

To je vše a uvidíme se za měsíc. Tentokrát už sice na ne jako Doomed Drunk Men, ale jako SS B. A už ne s HG listem, kterému proti dnešním blitkám už mírně dochází dech, ale s něčím novým. A už ne s koňskou hlavou, ale s... nechte se překvapit.

Tak trochu jiná komunita. By Cece.

Comments