Golden Throne Team Tournament 2015 - Wasted Edition

Dream team.
Tak mám za sebou již druhý ročník týmového W40k turnaje. Oproti loňsku (kdy jsme nikam neaspirovali, ale nechtěli ani dělat ostudu) jsme to letos jeli čistě na #YOLO a rum.

Jela skoro loňská sestava, jen byl Alfred vyměněn za Slaavu, který naznal, že mu s námi bude líp než se "svým domácím" Hradcem. A název byl z Doomed Drunk Men (ale jeho odkazu jsme zůstali věrni) změněn na Staré Sračky Bé.
Kapitán: Dejv (motorkový WS)
Potan (Masová IG + Inq)
Katcher (Démoni + 2 Knechti)
Slaava (Sestry - jako jediný člověk na turnaji)
Cece (GK)
Člověk se zase cítil na šestnáct!
Protože nikdo nenosí na společenskou akci sezónu staré kolekce, tak bylo téma "Koňská hlava" vyměněno za "Hawai party"!

Po pátečním combat dropu a roznášení stolů, jsme řešili kolik warhammeráků je potřeba na otevření vína či jestli byla zrušena časoprostorová díra v KFC. Ani na jednu z otázek se nám však nepodařilo najít odpověď... Víme však, že ani v jedné odpovědi nefiguruje Dejv, což je aspoň nějaké zjištění.

Jediná věc co mi večer trošku zkazila byl Lord Alessan. I když patří mezi mé nejoblíbenější maďary, tak se mu podařilo mně nasrat a rozesmutnit :( Ožral se dobytek východniarská, ukouzl a spadl mi na kufr, kterému urval zavírací přesku/zámek. Sice se mi na místě opilecky a upřímně xkrát omluvil, ale kufr to nespravilo. Co mi trochu zlepšilo náladu byl IronMaiden, který ho chytrl za flígr a vymáchal mu hlavu na kufru, jako se strká štěněti hlava do loužička. To za pohlafkování a křičení o jakémsi "zasyfleném, ožralém východniarovi, co neví čo robí." Ale ani to však kufr nespravilo.

#Batshitcrazycreepgurl.
Menší pozdvižení ovšem v noci způsobilo zjevení roztomilé, ale kurevsky děsivé přerostlé holčičky s neméně přerostlou panenkou Fulgrima. Lepší entrée než "děláte moc velký opilecký hluk a budíte mi panenku" si dospělá ženská na chlapské nerd akci nemůže udělat.

Ve své spanilé jízdě pak pokračovala ještě po zbytek turnaje, kdy se jí dařilo trollit (a děsit) každého na potkání. Pravé pozdvižení ovšem nastalo, když se na hofál dostal její blogískový report... *clap, clap, clap* #EPIC

Rulespack turnaje / Rostery všech týmů

Hra 1# - vs Bez AP, Václav Fliegel (Eldaři)
Na první hru nafasuju Eldary - nedá se nic dělat. Už na začátku jsem překvapen, že soupeři trvá deploy pomalu jako mně. Akorát toho má mnohem míň... načež zjišťuji, že on je celý co se týče tahů a interakce s jednotkami dosti pomalejší a roztěkaný...

Mám fakt hodně panáčků pro moc malou deploy zónu...
Začínám, nacpu se do jednoho rohu a čekám co se bude dít. Eldar vyráží po levém křídle a nějak se přestřelujeme. On umí velmi zkušeně házet jink, já zase hit na scatterovce.

Za zmínku stojí krásný okamžik, kdy moje jednotka veteránů dostala 12 woundů. A já z 12x4+ savu hodím dva...

Hra to byla relativně "nudná" a není na ní moc co popisovat. Já stojím a střílím, eldar běží na mé levé křídlo a hází cover na serpentách a věci okolo umírají.


Jediné zklamání za jinak fajn hrou bylo, že když končil časový limit tak-ještě-více-zpomalil a snažil se těžit z toho, že dohrává... Že si pak zaskočí přes stůl s 1HP serpentama na objectiv v openu chápu, ale za dvacet minut nestihnout odehrát svůj player turn, když mám na stole šest jednotek (a dvě z toho locklé v CC)...

Nakonec tedy dostávám 8:12. SSB je po první hře na 13. místě a SSA na 9.

Hra 2# - vs Plešoun All Stars, Omar (Eldaři)
Na druhou hru opět nafasuju Eldary, tentokrát od Omara. Jelikož je však doba oběda, rozhodne se prvně dojít si do hospody na oběd a pivo s tím, že to snad stíháme sníst a zahrát. A v nejhorším to uděláme jako 10:10. Inu, nestihli jsme. ::D

Ale i tak jako tým vyhráváme a přesunujeme se na 9. a SSA na 11. Jsme tedy po druhé hře lepší než naši SS "konkurenti"!

Hra 3# - vs Galaxy Waaagh!, Archilus (3xblob Garda)
Na třetí hru jsem předhozen jako první attacker a je mi předhozen Archilus se svojí blob gardou. Netěším se a říkám si, jaká to bude strašně gay hra s výhrou založenou na pár hodech kostkou... A pak si všimnu, že nemá chudák placky...

Waterloo 41820.
Vyhrávám iniciativu a v prvním kole se zaměřuji na zabití nepřátelského velení. Vím, že když se mi to podaří, tak už mi nemá Lukáš moc jak ublížit...


Pak se zaměřuji na bloby a skrz placky jim vyndám priesty. Lukáš se to snaží zachránit a dostat se do CC, ale tak nějak tuší, že to bude marný.

Už po prvním kole jsou v nepřátelské linii jasně viditelné "díry".
Po třetím kole se Lukáš rozhoduje neprodlužovat si agónii a hází ručník do ringu. Vyhrávám 20:0. SSB se posunují na 10. místo, SSA na 13. Stále vedeme! ::D

Poté následuje bujaré noční veselí, na něž vzpomínky končí po třetí ráno, když si dělám fotku jak piji s fantaskáři...

Pudl. Not even once!
Hra 4# - vs Gejčet SK , #Wasted
Ráno hrajeme se Slováky, žel si narozdíl od Slaavy nanahodím reanimační protokoly a tak to prospím/probliju a Dejv se ani nesnaží mně dokopat ke hraní.

Takže bohužel nevyhnutelně prohráváme a na 11. a 12. místě se tak potkávají oba SS týmy.

Hra 5# - vs SSB, miniAPO!
Jelikož se střetly dva SS týmy a navíc jeden z hráčů SSB vypadá takto:


a druhý takto:


Je rozhodnuto zahrát SS Showdown jako apokalypsu. To je alespoň pořádně týmové hraní! ::D


Nevím jak, ale našim borcům se podařilo dostat ve třetím či druhém kole wipe. ::D
Konečné pořadí
Pořadí /// Body za výhry/remízy/prohry ///  Pomocné bodování
1 HK All Blacks /// 9 /// 269
2 Brno 'Ard Core /// 8 /// 329
3 Losers from WHFB /// 8 /// 305
4 Trolové ČR /// 7 /// 297
5 Legie Prokletých kostek /// 6 /// 309
6 Ostrava Stonk Kurwa! /// 6 /// 261
7 Trolololo team /// 5 /// 266
8 Galaxy waagh /// 5 /// 194
9 SSA /// 4 /// 266
10 Gejčet SK /// 4 /// 251
11 Bez AP /// 3 /// 222
12 Bojovníci  Ukrutného Severu /// 3 /// 194
13 SSB /// 2 /// 191
14 Plešoun All Stars /// 0 /// 101
Tedy opět nám uniklo poslední místo skrz Plyšouna! Ale příští rok, příští rok...

Ale zase jako loni, bylo to super a veliké díky organizátorům za práci, co si s tím dávají. A navíc, je to první turnaj, který dělal osobní rozvoz hráčů domů!

Nakonec jsem týmů získal 38 z "60 možných" a nahrál 28 ze 40. Nebylo to špatné. Nebýt fantaskářů...

Ta masová Garda s plackama mně i bavila a docela koketuji s myšlenkou si to vzít na Adeptus. Navíc přestože to má strašně dlouhý deploy, tak hra s ní docela rychle odsýpá... Jen ten transport. ::D

Comments