X-Wing Store Championship 28.3.2015

Soontir Fel  by Drew_baker
Tak jsem po dvou měsících vytáhl ze skříně X-Wingy, které jsem opět vytáhl až na turnaj.

A tentokrát ne jenom nějaký obyčejný, ale rovnou Store Championship (propozice) Světa deskových her!

Celkem jsem přemýšlel co vzít. Měl jsem tři horké kandidáty: Swarm, nějaký elitní Tie/IN list a pak list s Bomberem co to nakonec vyhrál. Jištěno možností si vzít to co minule... Chvilinku jsem ještě koketoval s myšlenkou vzít Rebely, ale byla rychle zavrhnuta. ::D

Kupodivu se mi však Bomber list chtělo brát co nejméně a vyhrál až noc před turnajem, kdy jsem se pro něj finálně rozhodl po pár panácích v Geekárně. Můj výkon pak podle nich i vypadal. A podle toho, že jsem přišel domů ve čtyři ráno. A nespal...

Strategie s listem byla i vcelku jasná. Rhymer něco smaže/načne pomocí secondary zbraní (a pokusí se do té doby přežít), mazat mu bude pomáhat Soontir (který by u toho mohl i přežívat) a do toho budou nějak poletovat Fightery...

A Bomberem hlavně zkoušet lovit velké lodě, kterých jsem na minulém turnaji viděl jak nasráno a tak nějak jsem očekával, že jich bude ještě víc. Pracovně jsem tedy Rhymera překřtil na Lovce velryb/kapitána Achaba. ::D
TIE/IN Soontir Fel [Push the Limit, Shield Upgrade] (34)
TIE Bomber Major Rhymer [Push the Limit, Advanced Proton Torpedoes, Cluster Missiles, Seismic Charges] (41)
TIE Fighter Academy Pilot (12)
TIE Fighter Academy Pilot (12)

Tedy pouze 99 bodů. 
A ono to  překvapivě i fungovalo. A velryby bylo třeba lovit...

HRA 1# - Deks
Dash Rendar + Push the Limit + Heavy Laser cannon + Kyle Katarn + Outrider + Tactical Jammer, 2xBlue Squadron Pilot (99)

Na první hru dostanu hnedka jednu velrybu a to rovnou doprovázenou dvěma B-Wingy. Tedy nic, co bych zrovna chtěl vidět. ::D Prvně se oba držíme daleko od sebe a tak nějak jenom kroužíme kolem sebe...


Já to první nevydržím a nakonec se na Deksovu letku rozletím. Vyměníme si pár výstřelů, ale nic závratného se neděje. Jen s TIE Fighter hraji hru "tref asteroid"...


Nějak se vzájemně okousáváme, ale tady hraje v Deksův prospěch to, že má 3x tolik životů co já. ::D Nakonec na stole zůstane osamocený bomber, nakousaný Rendar a B-Wing + jeden B-Wing s jedním životem, kterého se snažím ulovit pomocí zbývajících Cluster raket. Deks mi s ním pořád ulítá a já ho nemůžu dohonit - nějaké 4 kola mi vždy chybí +/- pitomý centimetr.

Kapitán Achab x Mobby Dick 0:1.
Když už jej konečně dostihne, zastřelí jej Rendar, který měl iniciativu... A ani nikomu z nás nedošlo, že si měl Bomber i tak vystřelit, protože má taky PS7... Inu, co už.::D

Dostávám tedy 99:0. Škoda toho B-Wingu, těch 99:22 by bylo příjemnějších...

HRA 2# - Milan
Bobba Fett + Veteran Instincts + Navigator, Commander Kenkirk + lone Wolf + Ysanne Isard + Tactician + Rebel Captive (98)

Na druhou hru dostávám rovnou dvě velryby. "Lítám kam chci" Bobu Fetta a Stresovací Decimator. Po minulém turnaji už vím, že Decimator se neignoruje a kapitán Achab jej zkušeně harpunuje.


Kroužím kolem Decimatoru jako správný velrybář, ale drží se, i když mu pomalu odpadávají životy. Akorát mi to s Bobou pomalu a jistě vyzobávají a opět mají na pomalé uťukávání výhodu více životů...


Po půl hodině hraní má Decimator 2 poslední životy, ale drží se jich jako klíště. Má pořád jeden evade token za Isard  a na té jedné evade kostce Milan vždycky hodí úhyb. A jelikož mi v průběhu boje umře Fel (holt byl chudák ustresován...) nemám moc jak tu krávu zabít, když to Milan háže, jak to háže. ::D


Nakonec po další čtvrt hodině je Decimator sundám na jeden život, ale s ním to i dohraje. Jsem z toho takový smutný, že půl hodinu jako blbec honím po stole půl hodinu loď s dvěma a pak jedním životem za kotel bodů a pak to stejně přežije, protože kostky jsou kurvy...

Dostávám tedy 86:0. Docela mně ovšem vážně mrzí, to mohlo být příjemnějších 86:53. :(

V obědové hospodě se dala najít i tématická Wi-Fi. :D
 HRA 3# - Kubis
Lando Carlissian + Outmaneuver + Millenium Falcon + Shield upgrade + Green Squadron pilot + Markmanship + Shield Upgrade + Chaardan refit + Green Squadron pilot + Daredevil + Shield Upgrade + Chaardan Refit (100)

Na třetí hru dostávám Kubise, kterému jsem noc předtím v hospodě říkal, že ten list je takový divný a i když tam má Falcona *flus* tak to asi nebude tak moc fungovat. Nečekal jsem, že to předvedu v praxi.


Já se prostě rozlítnu a zaměřuji se na sestřelení velryby. Kapitán Achab už pomalu ale jistě během svých her získával zkušenosti a teď už ví jak na to.

*Bumb*
Achab je nakonec úspěšný a Falcona sundá. Překvapivě ho nedorazí ani raketou či torpédem, ale prachobyčejnou a trapnou bombou. ::D

Millenium Falcon.
Millenium Nopecon.
Pak už jenom odstřelím jeden A-Wing a druhý to nakonec přežije díky hernímu limitu.

Vyhrávám 75:12 a ten jden TIE Fighter jsem si taky zabil sám přes asteroid. ::D

 HRA 4# - Dreamor  
Soontir Fel + Stealth Device, Turr Phenir + Veteran Instincts + Stealth Device, Whisper + Veteran Instincts + Advanced Cloaking Device + Sensor Jammer (100)

Když jsem viděl Dreamorův list, věděl jsem, že jsem v řiti. Tři hustopiloti s PS 9 je něco s čím nemám moc co udělat. A navíc o obou Interceptorech vím, jak jsou hustí, protože je taky často hraju. ::D


Nějak se přestřelujeme, dokonce prvních dvacet minut hry vyhrávám (když sestřelím Phenira), ale nakonec jsem udolán. Fightery poumírají, můj Fel umře a Bomber nemá nárok přemanévrovat Interceptor s Phantomem...


Ani si chudák Achab nestihne vystřelit ze sekundárních zbraní - nikdy nemá nikoho v hledáčku... Opět dostávám a to 99:31.
Konečné výsledky - Turnajové body (pomocné body):
  1. Ruda 18b. (+562)
  2. RodanLewarx 15b. (+628)
  3. Luke  15b.(+600/SOS 48)
  4. Andy 15b. (+600/SOS 40)
  5. Rogen 15b. (+474)
  6. Psychor 10b. (+460)
  7. Raven 10b. (+430)
  8. Milan 10b (+388)
  9. Dreamorcz 10b. (+324)
  10. Johniczech 10b. (+295)
  11. Saša 8b. (+421)
  12. Mirac 5b. (+289)
  13. Deks 5b. (+270)
  14. Grom 5b. (+243)
  15. Potan 5b. (+205)
  16. Kubis 0b. (+155)
Awwww :3
Takže z minulého 13. místa jsem se při stejném počtu hráčů posunul na 15. :) Inu, jít na turnaj s letkou co jsem nikdy nehrál, není dobrý nápad. Ještě, když je to postavené z velké části na lodi, kterou jsem taky nikdy předtím nehrál. ::D

Ale tak hlavní důvod proč jsem přišel je krásná alternativní kartička Soontira, která je prostě úžasná. :3

A navíc jsem si ještě odnesl i plastové cloak tokeny, které vyhrál Kubis, ale podaroval mi je. Za což mu i tady moc děkuju :)

Ale i tak byl turnaj fajn, už mi to tam ani nepřišlo tak zeblitý, i když měl na stole skoro každý velkou loď či dvě.

Tak zase naviděnou příště. Asi až zase za dva měsíce na Regionals.

Comments