Příhody retarda Neala - Díl 2. Brambůrkový duel


V minulém díle se setkal Neal a Phil. Ten první dělal velociraptora a ten druhý svoje zážitky sepsal na 4chan. Zde máme již druhý překlad/přepis možná reálných zážitků Phila s tímto epickým retardem.

Tento příběh se odehrává tři měsíce po prvním setkání. Za celé tři měsíce se Phil a Neal nepotkali. Až teď...
> Šel jsem s kamarády chodbou na oběd.
> Řešili jsme takový ty blbosti z páté třídy - Pokémony a tak.
> Slyšel jsem vzdálený ale povědomý skřek.
> "HojPile."
> Vzpomněl jsem si co se stalo posledně a dělal, že ho neslyším.
> Slyším ten zvuk znovu, ale tentokrát přímo u ucha.
> "HOJPILE." Prostě se u mě objevil, i když byl před chvílí aspoň deset metrů daleko. (Tahle jeho rychlost pak bude hrát roli v dalších příhodách.)
> Křečovitě mu zamávám a řeknu "Ahoj Neale."
> Strčil mi před obličej pytlík brambůrků co měl v ruce se slovy "Seš teki?"
> "Ne, díky Neale."
> Můj kamarád, neznalý Nealova ničivého potenciálu, se natáhl a vzal si pár brambůrků z pytlíku bez optání.
> Neal se na něj podíval pohledem plným zloby.
> Kurva. Znovu už ne.
> Přistoupí k mému kamarádovi a zadívá se mu do očí.
> Spustí raptoří skřek.
> Tenhle vydává v krátkých intervalech. Zjevně má různé skřeky pro různé situace.
> Kamarád se zeptá, co se děje.
> Nic neříkám, abych také nepocítil Nealův hněv.
> Kamarád couvá, zatímco se k němu Neal přibližuje, chroupající brambůrky.
> Neal vypustí svůj poslední kryploskřek a skočí na mého kamaráda, kterého svalí na zem.
> Neal mu strčí ruku do pusy a vyndává mu z ní už značně kašovitý zbytek brambůrky, zatímco mu neustále vřeští do tváře svůj retardkřik.
> Poté se postaví a spokojeně sní svůj zachráněný brambůrek.
> Zamává mi s "ZaťmPile." bez jediné špetky lítosti či jakékoliv jiné emoce v očích.
> Konsternovaně mu zamávám nazpět. "Zatím Neale."
Tak to bylo již druhé epické setkání Phila s Nealem. Co bude dál? Další bitka? Umře nějaká jiná potravina? Či snad spolužák? To se dozvíme v pokračování...

Comments