Příhody retarda Neala - Díl 8. Nová učitelka a nový problém

Nealova nová učitelka jistě vypadala nějak takhle.
Pravidelná pondělní dávka retardace je opět tady i v tento sváteční den!


> Už jsem byl v osmé třídě.
> První čtvrtletí.
> Retardi měli novou třídní. Stará skončila z osobních důvodů. Osobně si však myslím, že nedokázala zvládnout Neala.
> Letos je tu speciální možnost volitelných hodin z retardy.
> Samozřejmě jsem se přihlásil, abych mohl být poblíž Neala a nemohla mi utéct žádná husťárna co provede.
> Vešel jsem do RetardHQ a viděl jejich novou učitelku.
> Byla mladá a vypadala, že jí její práce vážně baví. Vše i ten den vypadalo, že jde podle plánu.
> Bohužel, vše se lehce zvrtlo.
> Sedl jsem si na koberec k Nealovi a pomáhal mu číst jeho knížku o Dr: Seussovi. (To děcko fakt kurva miluje Dr. Seuse)
> Neal nezná polovinu slov a já se snažím mu je vysvětlovat.
> Nakonec však narazíme na slovo, který ani jeden z nás nezná.
> Neal si myslí, že mu jej jenom nechci říct, aby na to přišel sám. (Což jsem párkrát udělal, protože mi to pro něj přijde lepší.)
> Neal začíná být velmi frustrovaný a poprvé začíná být naštvaný na mě a ne někoho jiného.
>  Obožepomozmi.jpg
> Znažím se ho uklidnit, ale je zaseklý na faktu, že mu to nechci vysvětlit.
> Neal spustí velmi mocný raptoretardí skřek. (Pro ty nové co Neala čtou - tohle dělá, když se chystá romzrdávat věci.)
> Umřu.
> Bylo jedno, že jsem hlavu větší než on. Byl jsem posranej až za ušima.
> Všichni kromě učitelky věděli co se bude dít a sledovali nás s děsem v očích a vědomím, že s tím nemůžou nic udělat.
> Učitelka se k nám rozběhla s nápadem, že to může utnout.
> Špatný nápad.
> Neal přitvrdí ve svém raptoretardím ječení a jeho retardovaní spolužáci začnou šílet.
> James se válí na podlaze ve své moči a ostatní retardi po sobě začnou házet věci.
> Učitelka dostane pecku děrovačkou mrštěnou rychlostí, kterou člověk předtím neviděl.
> K.O.
> Neal se ted zaměří na mě a přestane se svým skřekem jen, aby na mě mohl mluvit.
> "Žekni my tso to je Pile."
> V zoufalství mu zalžu, že to je špatné slovo, které by nikdo neměl používat.
> Neal mi naprosto uvěří.
> Po zbytek svého života si bude myslel, že acumen (Slovo původem z latiny, původně znamenající ostrost. Dnes používáno jako fráze pro "být v obraze". Pozn. Potana) je fakt kurva sprostý slovo.
> Všechen jeho hněv najednou zmizel.
> Usměje se na mě a znovu si sedne si s knížkou.
> Přisednu si k němu a zašeptá na mě: "Nebj, nigdo se nedozví tso akurvin je."
> "Ok Neale."
> Retardí opatrovníci vtrhnou do třídy.
> Jeden chytne Neala a druhý novou učitelku, kterou táhnou na ošetřovnu.
> Když Neal opouští RetardíHQ, pořád se přitrouble usmívá.
> "HojPile."
> Chudák učitelka netuší čemu se to kurva upsala.
A tímto dílem se milý přátelé dostáváme do druhé poloviny Nealových příhod. Ale nezoufejte. V příštích epizodách se objeví i Nealova zvířátko! A dokonce i tajná ctitelka!

Comments