Katcher jede na turnaj aka Venčíme doge OC 2015 - podzim


Tak, na OCčko jsem vlastně ani nějak nechtěl, ale jelikož mi bylo řečeno "Nebuď lemra, jede Plzeň!", tak jsem si řekl, že vyvenčím Doge, uvidím staré tváře a zakalíme v Gurmánovi...

Hm, takže Plzeň dropla, ´cause reasons, staré tváře jsem neviděl a Gurmána nám zavřeli :/ RIP, nejlepší pajzle VI. cenové v dochodné vzdálenosti od sokolovny :/

Ale co...Tak aspoň zavenčíme. Po jemném přemýšlení (Ano, i toho jsem schopen) a konzultacích jsem jedny Doge vyměnil za 3 Soulgrindery, protože co kdybych potkal nějaké ty tanky, že. Zkusil jsem to podle Khorne Daemonkin, kde odpadá random tabulka od randomness a Doge jsou fearless...

Sweeeet.

O hypotetické možnosti až 8 Grinderů se nebavíme, je v tom listu málo Doge.

Takže nakonec jedu s :




CAD, Khorne Daemonkin  
HQ1 Chaos lord (75, Axe of Khorne (30), Goredrinker (30), Juggernaut (45), Melta bombs (5), Sigil of corruption (25) [210]   
HQ2 Herald of Korn (55), Juggernaught (45), Exalted Locus of Wrath (25), Blade of Endless Bloodshed (35), [160] 
Troops1 8 x Chaos Cultits (58)Troops2 8 x Chaos Cultits with Autoguns (66) 
FA1 20 x Flesh Hound of Korn (320)FA2 20 x Flesh Hounds of Korn (320) 
HS1 Soulgrinder (135), Phlemph bombardment (30) [165]HS2 Soulgrinder (135), Phlemph bombardment (30) [165]HS3 Soulgrinder (135) Total : 1599

Polovina vybavení zní jako jméno písničky od německé kapely Silovlk, na poslední chvíli sháním Grindery (...čímž bych rád poděkoval Ampymu a Markanovi) a když v sobotu ráno s lehkou angínou vyrážím, tak jsem pln optimismu, neb jsem se zásobil rumem a 7 plzněma, což je dobrý oběd a svačina.

Takže game on!

První hra : Skaven2 a Venomspam

A jéje. Poor doge. Tak třeba mi neukradne Ini a Grindery aspoň zredukují počet Venomů. Skaven zkušeně krade incku, čímž si vypálí karma pool na zbytek hry. První dvě kola totiž stabilně zabíjí co Venom, to jedno Doge. S tím se dá žít. Pak začne ye olde choppin´ a Venomy se mění na trosky, nějak něco zabíjíme...Můj Lord vysvětlí Temnopánovi, že 2++ je fajn, ale nikoliv věčný, usekne mu hlavu a tradá. Hloupě si nechám obsadit levé křídlo, kde jsou dva objectivy..Holt jsem to jemně přeagroval, měl jsem se stáhnout a jet to trošku víc na jistotku. Neprodlužujeme, stává se. I tak, hlavně díky KP, píšu malou výhru a jedeme dál.

Druhá hra : Binos s Gardou

Tentokrát A jéje! hlásí Binos, kterého Doggies roztrhali 2 OC dozadu. Dáváme rum, hraje se Spearhead. Po vyhlášení Scoutu mě Janek upozorňuje na jednu drobnost a to tu, že v tomhle scénáři se dá chargovat první kolo, ´cause reasons. No, pro příště. Holt zvyk na téma "Charge v prvním kole rovnou po deployi je kokotina" mě trošku umravnil. Binos zkušeně krade ini a mění psy na karbanátky. Ty se ubytují na středu, kde hrají Paci, paci pacičky s conscripty skoro celou hru, protože Priest a 4++. Je nějaké dakka, nějaké to choppin, asi i nějaké kartičky, objectivy - už moc nevím. Soupeř je fajn, ale je to opravdu "Big guns never tire, but fangs do..." Každopádně výhra.


Třetí hra - Berny s Fakt Nesmrtelnejma Cronama

A jéje! hlásím já. Popel na hlavu, udělal jsem tam pár bot. Hrajeme Relic, tak tuším scoutuju k Relicu (Což je kokotina, ale to mi nedojde...stejně bych se s ním další kolo nemohl hýbat). Berny FAKT NESMRTELNOU jednotkou nabírá Doge a následuje únavný rolling. Do combatu se pak časem k ním přidá jeden Grinder (Aby Berny s tou jednotkou fakt neodešel) a jeden, co byl napůl rozgausovanej, tak potom taky. Nakonec Berny vysazuje k Relicu na středu stolu Warriory, Objective Secured a tradá, prohra. Ano, jednotka "Jsme nesmrtelný!" bohužel nelže. Fakt jsou. Píšu prohru.

Mno, vzhledem k zdravotnímu stavu, lidem a tak volíme mód "Čaj, kamarádi a kartičkové hry s explodujícíma kočkama" než Harty part. A tak jen s Křečkem na pivo a gulášovku... Zde moje a Potanovo srdce pláče, protože nám zavřeli Gurmána, proslulou to knajpu IV. cenové, na které máme fakt hodně vzpomínek, co se týče OC...


Čtvrtá hra - Mouka s Nudlochaosem

Mno, to nějak půjde. Jenže Spawny mají T6, Invis a tak se mi dopředu moc nechce. Grindery skoro střílí gumovejma na Hellbruta a jedny psy jedou po levém křídle vpřed...Hrdiným chargem sežerou dva Oblity a pak mě naberou oba dvou čoudelníci s spawnama...kde zůstanou asi 3 celá kola. Během toho si Herald vzal na památku hlavu jednoho kouzelníka - prostě mávnete do vzduchu sekerou a ejhle! lebka..Na druhé straně Chaos Lord a Doge žerou další Oblity a Grindeři dělají pew pew. Přilétá Helldrake, který šíleně maže chudáky nebožáčky kultisty a já si natruc vyvolám za bloodpointy Bloodthirstera. Protože můžu! Na mém domácím objectivu sedí na ruině Grinder, na soupeřově domácím objectivu sedí zase Lord a FAKT HODNĚ Doge. Mouka ještě zakrouží, přistane drakem, pokusí se zničit Grindera, ale ne. Pokračujeme, Grinder zagrindí draka do země a pak nějak končíme. Uprostřed bojiště hrdinný oblit už 4 bojové fáze odolává Bloodthirsterovi. Zřejmě byl zdarma, takže druhá jakost. Mám teda oba objectivy, docela dost kartiček a jdeme dál!

Pátá hra - Grindel s Ravenwingem

Grindel je smutný, protože dostal na prvním stole nějakej rape. No co, stane se a hra se vede tak trošku unaveně a samospádem, jak už to u posledních her bejvá. Postavíme se 24" od sebe, já nescoutuju, aby on jel dopředu a udělal nom. Začínám, tak aspoň donutím nějaké RW na jink, dvě šestky nikde nedoběhnu, stane se...Grindel ředí obě doges - hází jak prase, já čočku a tak doge umírají. Grindel mě pak nabere a to je asi tak vše. Ravenwing se pomalu mění na Deadwing, Doge také odcházejí do Warpu a na kopečku si dává férovku Chaos Lord a Sammael. Férovka trvá asi tři kola, po kterých to přestane bavit Soulgrinder, který tam proplave z druhé stranu combatu a s hlášku "Ti to trvá...." zašlápne Samíka a jde se dál. Na středu, kde je Herald a druzí Doge je taky nějaký ten clubbering. Grindel spolupracuje a proto využívá plný potenciál MSU systému a posílá férově do boje vždycky jen jednu nebo dvě jednotky najednou - tak, aby hrdinný Herald a Doge to stíhali žrát a nebylo jim blbě. Herald tam pak umře na střelbu, Doge si tam žijí docela spokojeně. Páté kolo Grindel vyleze Dark shroudy z Impassiblu pěkně na objectivy (moji kultisti na jeden tak nějak zapomněli běžet), jenže ouha!, hraje se i šesté a to Ravenwing mizí komplet až na 2 motorkáře kdesi v krdeli. Oujé!

V finálním totále 70 bodů, což je velmi překvapivé 3. místo, což je na Starou Sračku, co původně nechtěla jet, docela cajk. Nade mnou je Grigorij s 71 body a totální vítěz je Iron maiden s moc body. Vtipné je umístění Grindela, Sabreho a ....drum roll....Potana na stejné příčce.

Takže za Staré Sračky u mě dobrý.


Malé zamyšlení nad formátem - Menší formát (1600) a zákaz SH a Allies se mi v finále líbil v tom, že to bylo hodně o síle jednotlivých kodexů a úroveň "Pejsek a kočička vařili blitky" není zas tak velká. Vlci najednou nevypínají Cullexusem magii, Coteaz není v každé rodině a bojišti nedominují Kompenzátory. Pravdou ale je, že kombení člověk stejně nezastaví a že "silné" věci fungují i v lehce oslabené formě....V finále - proč ne, za použití pravidla č.1 je to pěkný setting na takový ten odpolední nekompetetivní Hammer :))

A také - i toto OC se ukázalo, že pokud to člověk nehraje hlavou, ale pozadím, tak bude bit, ačkoliv by podle párování rosterů měl být výsledek zcela jasný..

Comments