Mise na Achtung Ogr! 02

Zjistil jsem, že spousta lidí nemá Tank War pořád načtenou a tedy neví, jaké se budou pořádně hrát mise na druhém Achtung Ogr! Pro hladší průběh turnaje jsem je tedy přehledně sepsal.

První hra (Scénář: Demolition - Dawn Assault)

Demolici všichni znáte z Rulebooku - každý hráč má jeden objectiv a snaží se ho ubránit před soupeřem a zároveň zničit ten nepřátelský.

Dawn Assault (tank war strana 64) simuluje útok za svítání - tedy je ještě chvíli tma. Proto první kolo je viditelnost jen 12". Nemůže se tedy střílet/zaměřovat na věci nad 12". Na začátku druhého kola se hodí kostkou a na 4+ se rozední - jinak je pořád tma. Od třetího kola vyjde slunce automaticky a hra probíhá už normálně.

Druhá hra (Scénář: Point Defence - Dense Smoke)

Point Defence je také běžný scénář z původního Rulebooku. Obránce má 3 objectivy a snaží se je udržet oproti nepříteli.

V Dense smoke (Tank war strana 55) je bojiště pokryto neprostupným kouřem se střelby, mlhou či čímkoliv jiný blokujícím výhled. Proto na začátku každého kola se hází kostkou, jaká je zrovna momentální viditelnost na dané kolo. Hod 1 - maximální dostřel je 12". Hod 2-3 znamená dostřel maximálně 24". Na 4+ kouř na kolo vítr rozežene a je možné střílet na maximální dostřel - ale střely nad 24" mají postih -1 na hit.


Třetí hra (Scénář: Tank Battle - Kursk Preparatory Bombardment)

Tank Battle je základní scénář z Tank War - ve hře je D6 objectivů (my budeme house rulem rerollovat jedničku, protože by ta hra byla pak velmi jednostranná), které musí být alespoň 6" od kraje stolu a 18" od sebe. Počítá se, kdo je drží na konci hry. Na konci 7. kola se háže na prodlužování.

Kursk Preparatory Bombardment je pravidlově velmi jednoduchý - oba hráči mají před začátkem hry přípravné bombardování. Tento scénář vidím obzvláště vtipný, když se potkají dva Britové. Aby to však bylo ještě zajímavější, přidáme tam i Kurskové pravidlo z Ostfrontu - bombardování se háže i na jednotky v rezervách!

Comments