Příhody retarda Neala - Díl 9. Želvák Jimmy


Pondělí dávka retardace je opět tady! A tentokrát i se zvířátky.


> Pořád v osmé třídě.
> Pořád první pololetí.
> Nová retardí učitelka dostala nápad, že by bylo skvělé, kdyby každý z retardů donesl z domu do školy nějakou svoji věc, aby se navzájem líp poznali.
> Dneska byla řada na Nealovi.
> Donesl do třídy ukázat svoji želvu Jimmyho.
> Všechno bylo v pořádku. Neal o ní vyprávěl a nosil ji potřídě, aby si na ni mohli ostatní šáhnout. Je to blbá želva, co by se jako mohlo posrat že?
> Když vidím, že žádná zábava nebude tak si skočím na záchody.
> Spokojeně si chčím aspoň tři minutky. (Jo, vím. Chcal jsem fakt dlouho.)
> Vejdu zpět do třídy a vidím obrovský chaos.
> Neal ječí: "DŽYMY! DŽYMY! KDE JE!" Jeden z retardů do toho brečí v koutě. (Předpokládám, že Neal na chvíli spustil svůj skřek, aby si získal jejich pozornost.)
> Během půjčování želvy k hlazení se zjevně ztratila.
> Slyšíte mě? Oni ji ztratili. Utekla. Jim. Kurva. Želva.
> Běžím k Nealovi a ptám se ho, co se stalo.
> "DŽYMY JE PRÝČ!"
> Snažím se pomoct hledat, ale ta želva prostě kurva nikde není.
> A do toho všeho se navíc připlete James.
> Hrozně retardovaně se usmívá a byl pryč zhruba ve stejnou dobu jako já.
> Nealovi to hned dojde a spustí svůj retardí skřek.
> Věci se z obyčejného chaosu změní během sekundu v cluster fuck.
> Nejenže je Jimmy Zkurvený Želvák pryč, ale ještě tu mám dav zuřících retardů v uzavřeném prostoru.
> Snažím se přes ten hluk mluvit s Jamesem.
> "KDE JE KURVA JIMMY?"
> "Au, moje ušy boolý."
> James začne brečet a je nepoužitelný.
> Periferním viděním uvidím v dálce záblesk zelené.
> Propátrám to místo.
> Jimmy Zkurvený Želvák byl celou tu dobu schovaný pod pytlíkem fazolí. Celou tu dobu...
> Zvednu ho a vrátím Nealovi, který je štěstím bez sebe.
> DŽYMY! DYKPILE!"
> Nová učitelka tyhle sračky ještě úplně nezvládá a tak jenom sedí v rohu místnosti.
> Nealův skřek ustal, ale retardí povyk ne.
> Nějaký retard zase najde sešívačku a mrdne ji na slečnu Springerovou.
> Ta je zase mimo hru.
> Retardí opatrovníci vtrhnou do třídy a začnou dělat pořádek.
> Neal teď nic neudělal, takže ho i nechají ve třídě. Bylo jasné, že je moje vinna, že Jimmy utekl.
> Pro změnu jsem tedy k řediteli odveden já.
> Poslední věc co vidím je Neal, jak si v rohu hraje s Jimmym.
> "ZaťmPile."
> Byl jsem celej posranej týden po škole.
Příště: Neal a tajná láska!

Comments