W40k miniturnaj na 650pts


Před měsícem se konal v OD W40k miniturnaj na 650pts. Chtěl jsem to, jako ten předtím, na blogu jen tak odbít fotogalerií, ale Allesan mě otravoval s tím, abych i sepsal report. Tak tady ho máte, i když nebude po té době asi úplně přesný.

Na tunaj jsem se rozhodl vzít totálně YOLO armádu složenou ze dvou pětiček skautů (1x Snipery a 1x CC v LS:Storm), 3x Dreadnoughta (2x LC a 1x AC) a jako warlorda seržanta Chrona v dakka Predatoru. Inu, takový punkový listík, co jsem si říkal že může podle párování buď strašně dostat či něco strašně zabít.


*Flus!*
Hra 1# - Flusprávník - Militarum Tempestus a Inkvizice

Už je to tak dlouho, že si extra ani nepamatuju mise, ale bylo to hádám klasické X objektivů, kartičky a KP. Právník hrál "respawnující formaci s komisařem", tři popelnice a Inkvizitora s henchmeny (včetně HB servitorů). Deploy mám rychle vyřízen, vyložím se do jednoho rohu naproti ruině, kde se právník zakempí s inkvizicí, kterou musím zničit, protože si nahodí warlord trait s orbitálním bombardováním.


Zkušeně kradu iniciativu a spusím dakka fest na henchmeny... a všechny zabíjím až na inkvizitora, který pak zkušeně posílá orbitál na moje dva dready a predátor (které jsem dal sice k sobě, ale na hranu stolu, že stačil malý scatter a placka by šla ze stolu). Ramses pak zkušeně hází penetrace (já zkušeně neházím covery) a pak zkušeně nahází výbuchy. Jelikož si to házel už v mé movement fázi (protože na to v shootingu zapomněl a 5 minut mi dělal přednášku o tom, že mu "musím" povolit si to dovystřelit), tak jsem zkusil i to zahrát na to, že bysme to mohli hrát jen jako imobilizaci a ne explozi, když mi tím v prvním kole vypl 2/3 armády, protože to pak už nebude pro nás takhle zábava a navíc jsem mu povolil vystřelit nad rámec pravidel... A Ramses mě ujistil, že pro něj to bude zábava i tak a ty modely jsou prostě mrtví. #Černáprávnickáduše


Zbytek bitvy byla pak jen dočišťovačka zbytku mých modelů. Ale i tak uhrávám nakonec 4:16 a nedostávám wipe.

Hra 2# - Roman - CHSM s Cypherem

Na druhou hru dostávám cizince Romana s Cypherem, 3x Choseni a 2x blobík culistů. Mise byly stejné jako v první hře, jen bylo však čtvero objektivů. Roman je začátečník a navíc má velmi špatné kostky, co neumí házet armor savy a podle toho hra vypadá.


Hrajeme na stejném stole jako s Ramsesem a také se rozhodne obsadit ruinu cultisty, kteří jsou skoro ihned smazání flamer speederem a scouty. Zbytek armády docela rozmělní po různu po stole, takže mu je postupně po jednotkách odkousávám, kde mi hodně pomůžou jeho hody. Kdy doopravdy na zabití pětičky choosenů stačí dát tak 8 woundů.


Ve čtvrtém kole už je na stole pouze osekaný blobík cultistů a Cypher, který se snaží schovat a přežít, ale nakonec je na prodlužování v šestém kole také zabít a tak to končí wipem chaosu. 20:0 pro mě.

Hra 3# - Lukáš - Assassinorum Execution Force + Inkvizitor

Na třetí hru dostanu Lukáše a jeho miniarmádku. Od začátku je nám oboum jasné, že tohle bude yolo hra, založená na tom, že Lukáš musí házet na asasínech 4++ a Vindicare musí dobře turbopenetrovat. Inu, správný hemr - random píčovina o kostkách.


Lukáš si taky na inkvizitoru nahodí orbitální bombardování a otevřu hru tím, že mi také znovu skrz něj odpálí Warlord predátor. #Životnenífér Dobrý začátek, na který už nedokázal navázat Vindicare a nezpenetruje mi Dread. Následně umírá na první odvetnou palbu z dreadova LC, která mu dává instant. Eversora zabije první salva od sniper scoutů... A obecně je to pak už jenom taková uklízená asasínů.


Jedinou zajímavější událostí bylo, když moji sniper scouti dokázali čtyři(!), bojové fáze bojovat s  Calliduskou, než konečně padli. Bitka, jejíž délku nikdo nečekal. Celá hra pak končí ve čtvrtém kole wipem, kdy se Calliduska vyváže z kombatu a je konečně možnost jí zastřelit. Rychlých 20:0 pro mě.

I když jsem dvakrát rozdal wipe, tak skrz právníkovo bombardování v první hře končím těsně na čtvrtém místě. Bramboru na krk jsem však i tak nedostal... :(

Konečné pořadí

  • 1. Lothar (Imperial Guard) 54b 
  • 2. Ramses (Tempestus) 49b 
  • 3. Tomáš (Eldaři) 46b 
  • 4. Potan (Space Marines) 44b 
  • 5.Robin (Space Wolves) 43b 
  • 6. Noldo ( Space Marines) 40b 
  • 7.Wracas (Space Marines) 33b
  •  8.Vojta (Space Marines) 31b
  •  9. Efu (Chaos Space Marines) 31b 
  • 10. Archilus (Assasinorum) 23b 
  • 11. Margarit (Chaos space marines) 22b 
  • 12. Quickly (Necrons) 20b 
  • 13. Asghar (Sisters of Battle) 20b 
  • 14. Ragna (Khorne Bloodbound) 20b 
  • 15. Ruman (Chaos Space Marines) 4b 
  • 16. Filip (Tyranids) 0b
Turnaj byl sice jako vždy zábava, ale mám pocit, že poslední dobou probíhá poněkud závod ve zbrojení a přiostřování listů.

Comments

  1. Parada. :-)
    Ale otravovanie, neviem neviem.
    Vsak to robis pre komunitu. Hehe.

    ReplyDelete

Post a Comment