Imperial Guard Savlar Chem Dogs Commissar



Trvalo mi to asi čtyři roky, ale konečně jsem dokončil svůj projekt na konverzi komisaře od Savlar Chem Dogs.

Někdo se možná diví, k čemu mi bude Savlarský komisař v mé armádě, ale fluffově jsou komisaři přerozdělování "náhodně" napříč regimenty, takže divný komisař co nesedí ke zbytku armády je naprosto v pořádku. A vzhledem k tomu, že můj další komisař je z Kriegu a další je Ivanka od Raging Heroes, tak si myslím, že i zapadne.



Pozorní čtenáři si jistě všimli, z čeho tahle konverze/kitbash vychází. Základem je kultistický šampion z Dark Vengeance (který je i podle fluffu bývalý IG komisař, takže je to opravdový komisařský kabát!), staroediční laspistole a brigadírková hlava z bit boxu u které už nemám ani nejmenší tušení, odkud je.

A pak samozřejmě nějaké zabrušování a green stuff.


Barvířsky to klasicky nejsou žádné orgie, ale prostě herní paint.


Jsem rád, že jsem se konečně dostal k tomu jej nějak dokončit. Protože slepený a daný dohromady byl chudák už někdy na začátku 2013, když jsem si jej koupil snad od Taie. Akorát chudák doteď ležel v bitboxu, než jsem ho nedávno vyhrabal při stěhování. Takže "stuffová práce" není úplně na úrovni jak bych si dneska představoval. Zase na druhou stranu. Nabarvit ho před těmi lety, byl by hnusný k nekoukání. :D

Comments