Naz-ghul Cup 2016



Rok se s rokem sešel a čas Nazghul Cupu opět nadešel, letos spíše v Velmi Nazgulovský Turnaj konotacích.


Letos jsem vytáhl velmi Yolo armády.
Roster 1000pts
CAD Militarum Tempestus
HQ
Command Squad, 4x Meltagun [125]
Troops
Scions, 2x Plasma gun [100]
Scions, 2x Plasma gun [100]
Scions, 2x Meltagun [90]
Scions, 2x Meltagun [90]
Scions, 2x Meltagun [90]
Scions, 2x Meltagun [90]
Inquisitorial Detachment
HQ
Ordo Malleus Inquisitor, Terminator armour, Psycannon, Psyker lv 1, 3x Servoskulls [119]
Ordo Malleus Inquisitor, Terminator armour, Psycannon, Psyker lv 1 [110]
Elites
Henchmen Warband, 3x Acolyte [12]
Henchmen Warband, 3x Acolyte [12]
Henchmen Warband, 3x Acolyte w/ Hot Shot Lasgun [27]
Henchmen Warband, 3x Acolyte w/ Hot Shot Lasgun, 1x Acolyte w/ Bolter [32]
Total: 997pts
---------------------------------------------------
Roster 1850pts
CAD Ultramarines
HQ
Captain, Cataphractii armour, 2x Lighting Claws [135]
Elites
2x Dreadnoughts w/ Lascannons [240]
2x Dreadnoughts [200]
Terminator Squad, Cyclone Missile Launcher [245]
Troops
Tactical Squad, additional 5 marines, Plasma Gun, Plasma Cannon, sergeant w/ Combi-Plasma [180]
Tactical Squad, additional 5 marines, Plasma Gun, Plasma Cannon [170]
Fast Attack
Assault Squad, additional 5 marines, 2x Plasma pistol, sergeant w/ power fist, veteran upgrade [235]
Heavy Support
Relic Leviathan Dreadnought, Siege Drill, Hunter Killer Missiles [325]
Inquisitorial Detachment
HQ
Ordo Malleus Inquisitor, Terminator armour, Psycannon, Psyker lv 1, 3x Servoskulls [119]
Total: 1849pts
Na tisíc bodů to byl totální glasscanon složený ze stormtrooperů což snad nikdo nemůže považovat za seriozní armádu a na větší body to byla taková směska, kde sice kraloval Leviathan, ale zároven s ním ta byla hrozně velká spousta vyhozených bodů. Však mi k němu Janek napsal: uz se mi tech listu seslo vic, vypadaj letos o neco malo silnejsi nez bych rad (ale ne o moc), a nechce se mi to vracet vsem.... tzn budto muzes jit hardcore mode "to nak zvladnu" a nebo si ho jeste trochu priboostit.



No, šel jsem do Hardcore módu! #Andtheyshallknownofear! Přece jenom, loni jsem turnaj vyhrál a nebylo by asi košer, abych to zopakoval.


Hra 1# - Pepsin - 1850pts DA Lions Blade


Na první hru mám Pepsina co má podovou demikompačku doplněnou o nějaké ty bajky a terminátoří deathstaru.


Mise je 6(?) objectivů, které každý na konci kola generují bod tomu, kdo je drží. Já udělám lajnu, Pepsin padá a začíná brutální řežba, která je relativně vyrovnaná.




Za zmínku stojí fakt, že Leviathan dokázal projíždět Pepsinovi armádou jako nůž máslem, ale Pepsin zároveň dokázal mazat bez problémů obyčejné dready. Co neudělá +1AV a invul za divy. Na konci hry nám oběma na stole zůstává jenom pár modelů, ale Pepsinovi stojí líp na objectivech. A tak uhrává výhru. Škoda jen, že končíme už hned v pátém kole, pokračovat dál, dopadlo by to lépe pro mě.




Vtipným okamžikem bylo, když DA kouzelník vymazal mysl Utramarináckému kapitánovi, protože byl neschopný si hodit na dvou kostkách desítkový Ld... Hra byla v celku v pohodovém duchu až na okamžik, když Pepsin nějak nechtěl pochopit, že leviathan je sice velký, ale jak už je vysoký, můžu mu střílet v pohodě mezi nohama, protože LoS neblokuje jako normální dread. Ale nakonec jsme se lidsky dohodli.


Hra 2# - Efu - 1850pts Nurglemaríny


Efu je relativně začínající hráč, kterého už jsem potkal na jaře na miniturnaji v OD. Tentokrát nasadil opět CHSM, ale všechno s mark of nurgle, což byla docela drsná T5 a T6 sebranka. Hrál 3x jednotku Nurgle oblitů, 3x Nurgle CHSM s dvoj meltama v rhinu a Nurglí motobajkový gang s lordem. 


Hraje se na 6 objectivů s tím, že každý hráč si na začátku kola hodí dvě kostky a co mu padne, tyhle objectivy na dané kolo skóruje. Když vidím hromadu melt, oblitů a obří tafky, rozhodnu se udělat refused flank a všechno dát na jednu stranu a holt jednu stranu bojiště zahltit dready s tím, že kam bude třeba spadnou pak assalutáci a termosky. Efu naštěstí na můj deploy nějak nereaguje a vyskládá klasickou lajnu. Good.





Oba se rozběhneme v před, já přežiju to jedno kolo střelby a pak už pokračuje jenom dreadí rape, kdy po zbytek hry pomalu nevylezou z CC a projdou Efemu prakticky celou armádu. CHSM squady holt jedním krakem a fistou už si s nimi tak snadno neporadí a obliti holt jedou až v malé ini a i s T5 jim dreadi dávají instant. 




Hru se pokusí nějak zvrátit motogang, který mi spokojeně dojede do deploye, ale tam se na něj vrhnou assalutáci, termosky, kapitán i inkvizitor a nakonec jej ukostkují, i když bitku přežije na konec jenom jeden jediný statečný assalt marín. Od pátého kola má Efu na stole jen dva oblity, kteří dokázali dostatečně utéct před dreadnoughtím rape trainem, ale prodlužujeme až do sedmého kola, kdy dostává Efu wipe.





Ale super hra. Efu je fajn týpek a asi nejlepší hra za turnaj.


Hra 3# - Tři versus Tři na 1K


Na poslední sobotní hru je velmi únavné rozlosování na tříčlené týmy, které pak mají v šesti lidech bojovat na jednom stole. Já se svýmy Militarum Tempestus, Pepisem s DA a Alucardem s Necrony stojím proti proti Diablovi s Necrony a Mešugem a Dawexem s Mechanicem. Cíle mise jsou už strašně random nazgůlovina.





Jedna strana udělá lajnu, druhá udělá lajna a já pak do té lajny padá svými stormtroopery. Je tam nějaké hrozné dakka, spousta toho umírá jak na běžícím pásu, Mešuge nás trošku svačí skrz to, že nezná pravidla a po nějakých dvou hodinách se vyčerpaně dohodneme, že už to nechceme snad nikdo dohrávat a náš tým se vzdává a navrhuje druhému týmu malé vítězství, které po menších interních neshodách příjmají. Nápad zajímavý, ale 3v3 není nejlepší formát na třetí hru v sobotu, kdy jsou už všichni vyflusnutí.





V noci jednak dostanu sideeventovou figurku nazgula, ale zároven se vůbec nevyspím, i když párty končí někdy po čtvrté. Dostanu z něčeho děsnou sračku a co půl hodinu musím odběhnout zněsvětit hajzl. Ráno se dozvídám, že tři hráči dropli (jeden zdravotní důvody, jeden nevím proč a jeden proto, že je holt čurák, no) a tak vzhledem k mému sracímu handicapu se Jankovi navrhnu, že dropnu taky, ať nemusí vymýšlet nějaká složitá řešení či rozdávat bye.


Ale turnaj to byl i tak fajn, naše VxT prostory i pívo mu prospěli a jenom to chce kluky naučit, jak mají vést bufet, protože když na 30 litrový sud piva uděláte 30 čárek, není to dobrý systém. A i když já jsem si dával pozor, abych měl všechno poctivě načárkované, zaplatil jsem na konci o polovinu víc útraty, než mi bylo namarkováno, protože jsem věděl, že tak málo jsem toho nemohl mít. 





I když to byl fajn víkend, tak na příští rok už přeci jenom radši s HH.

--- Fotogalerie ---
BTW: Ještě než jsem v neděli stihl odejít, byl jsem svědkem tragikomické situace, kdy jsem musel dělat rozhodčího při hře Robin x Mešuge. Robin deep strikoval nějakou termosku a kluci se nemohli dohodnout, jakým směrem pořádně scatteruje, aby to byl/nebyl mishap. Když už po sobě začali pomalu řvát a začal se kolem stolu tvořit takový ten ošklivý škodolibý hlouček čumilů chtějící svoji ranní porci dramíčka, musel jsem jim pomoct to rozseknout a odscatterovat nebohého termita. Asi na pátý pokus se mi ho povedlo umístit tak, aby obě strany byly spokojené. #Datfriendlyspirit

Comments