Minireport z 777pts W40k miniturnaje


O víkendu byl zase v OD miniturnaj ve W40k. Tentokrát na 777. Punkové číslo si žádalo i punkovou armádu - full foot drop Stormtroopery!

Na místě mi i Lukáš povolil hrát můj připravený CAD+ID jako Castellans of the Imperium! #IMBA
Castellans of the Imperium
HQ1: Inkvizitor, Termoprádlo, Psycannon, Kladivo.
HQ2: MT Commanda, 4x Melta
HQ3: MT Commanda, 4x Melta
Elita1: 3x Henchmani (aka "LoS Block lovers guys")
Troop1: MT, 2x Melta
Troop2: MT, 2x Melta
Troop3: MT, 2x Plasma
Troop4: MT, 2x Plasma
Fast1: Drop Sentinel, Multimelta
It's Raining Men! Hallelujah!

Jediné co mi hned ráno zkazí radost je fakt, že jsem v sobotu dobarvoval drop sentinel, který tak zůstal na barvícím stole a musel jsem ho vyproxit...

- Fotogalerie z miniturnaje -

Hra 1# - Relic - Jakub, Space Wolves

Kuba je nováček a má armádu s jednotkou TWC, Clawy, Huntery a 4x Lone Wolfa. Snažím se mu radit při deploy i při hraní, ale je to tvrdohlavý nováček a nedal si říct, že věci jako "Warlord i když je IC se připojuje do jednotek, at ti ho hnedka někdo nezastřelí" myslím hezky a není to nějaká podvratná taktika jak mu rozhodit strategii.


TL,DR  verze: Waffle se vyloží v lajně, já je tím prostě na "férovku" odříznuté rozstřeluju na kusy. Ve 4. kole je nekompromisní wajp wafflý. 20:0 a jedeme dál. Umírá mi pár modelů včetně jedné kompletní troopy, která se samozřejmě nevrátí a začne nepěknou tradici...


BTW: Soupěř to měl na začátečníka fakt pěkně nabarvené.

Hra 2# - Crusáda (4 objectivy) - Štěrbi aka Právník 2.0, Summonící Word Bearers

Na druhou hru dostanu člověka, který má prostě předurčení hrát prasárnu - právník, Příbram, kamarád Ramsese. Což nurglí lítací DP s 2+ coverem co summoní démony na 3+ s rerollem prostě prasácké je.  Soupeř si navíc zkušeně hodí warlord trait, že mám -1 na rezervy, což mi docela rozhodí hru.


V druhém kole mi přijde polovina armády, i když mám reroll na rezervy ze svého warlord traitu. Po mých dvou kolech soupeři wipnu jeho původní armádu kromě DPčka a nově vysummoněních věcí.  Což je docela úspěch, protože házím fakt čočku. Za zmínku stojí fakt, že v jednom kole byly tři cripple fighty, které probíhaly tak, že se jeho jednotka potkala s mou. On mi zabil 2 modely, já jemu 1, prohrávám o jeden wound, háži morálku 5 a 6. Utíkám z CC na 1. Bum, hrc, nazdar. 3x v jednom kole. A ani jedna jednotka se mi na ten 5+ nevrátí do hry...



Už mě ta hra ke konci moc nebaví a když máme pomalu končit na čas, nabídnu soupeři výhru 15:5 pro něj, ale odmítá, že si věří na víc. Na moji nabídku 16:4 už však přistoupí a tak si tedy odnáším prohru 4:16. A díky tomuto člověku je od příštího miniturnaje zakázáno summonění.

Hra 3# - Emperors Will - Ragna, Khorne Deamonkin

Ragna má hromadu kultistů, spawny, motorky, Soul Grinder a blob psů s Heraldem na jogurtovi.  Po pár odvážných Deep stricích mu ničím Grinder, a mažu (ok, zabralo to pět kol, ale důležitý je výsledek! :D ) jeho deploy zonu. On zase svojí dogestárou je v mém deploy.  A mezitím probíhají všude close combaty, které i lokálně vyhrávám (lol!).

Buble wrap of vyprcej.

Jako moc k tomu není co říkat, prostě řežba po které na stole moc nezůstalo. Pro mě nakonec výhra jenom 11:9, protože máme oba soupeřův objectiv a já mám navíc jen pár kartiček. Až teď při psaní reportu mi došlo, že jsme kelti vyprcaní a nespočítali Killpointy, které by mi docela pomohli, protože já komplet přišel snad jen o tři jednotky, zatímco Ragna o celou armádu kromě Dogestáry s heraldem. No, co už.


Suma sumárum mi dvě výhry a prohra stačí na 5. místo, kde jsem jen o bod za 4. Ceress. #Jedemebomby.
Výsledky 
1. Zumikito - Dark Eldar 55b
2. Lothar - Imperial Guard 53b
3. Štěrbi - CSM, Ramses - Millitarum Tempestus  - 41b
4. Ceress - Space Marines - 36b
5. Potan - Millitarum Tempestus + Inquisition 35b 
6. Archilus - CSM (Thousand Sons) - 34b
7. Ragna - Khorne Deamonkin - 33b
8. Rumen - CSM - 31b
9 .Quickly - Necrons - 30b
10. Michal - Tau - 27b
11. Keller - Skitarii/Mechanicum - 25b
12. Kubis - Orks - 23b
13. Rektex - Deathwatch - 22b
14. Tomáš - Imperial Guard, Jakub - Space Wolves - 15b
15. Ivan - Imperial Guard - 14b
16. Dremor - CSM - 10b 

BTW: Za všechny tři hry se mi z asi sedmi mrtvých troop nevrátila do hry skrz formaci ani jedna. ANI JEDNA. #ThanksObama

Comments