Minireport z 888pts W40k miniturnaje


Po dvou týdnech se opět konal v OD miniturnaj ve Warhammeru 40k, tentokrát jsem se rozhodl poprvé si ozkoušet na miniturnaji Herezní armádu.

Vyrazil jsem s Golden banana boyz vedené samotným šéfem Oleiem Musculem, známým též jako Constantin Valdor.
Talons of the Emperor 
HQ1: Constantin Valdor, First of the Ten Thousand, Spear of the Emperor, w/teleportation transporders.
Elite1: Heateron guard squad, w/teleportation transporders, 3x Paragon Spear, 3x Praesidium Shield.
Troop1: Guard Squad, w/teleportation transporders.
Troop2: Guard Squad, w/teleportation transporders.
(Ano, deset modelů)
Lukáš se prvně netvářil, že by chtěl na miniturnaji vidět Valdora, ale když jsem mu ukázal Custodí mírně OP pravidla do 40k, byl rád, že jsem tak rozumný člověk a beru si je s Herezními pravidly. A byl to krásný pocit mít celou armádu sbalenou do jedné malé krabičky v tašce...

Soundtrack k reportu:



Hra 1# - Robin a SteelThunder - Crusáda (4 obj)

Robin mě trumfne v počtu modelů na armádu, vysazuje na stůl jenom pět modelů - 3x Vindicator ve squadroně, Predátora a Landova nájezdníka s Železným kněžím. To celé v nějaké vlkoformaci, že to má Machine Spirity a Preferred Enemy... Inu, říkám si, že mě musí ta apoblasta s S10 AP2 ignore cover hrozně smazat (herezní Custodi narozdíl od 40k nemají eternal), ale tak pouštíme se na to.



Na začátku hry to málem Robinovi dropnu, když si vyloží do patra ruiny predátor s tím, že "já v pravidlech nevidím nic, co by mi to zakazuje", ale nakonec dostane rozum, ale z trucu mi ukradne iniciativu.

V první kole mi na pravém křídle odpaří jednoho hetero custoda, pak další dva, pak rovnou celou jednotku guardianů. Na středu mezitím běžel statečně středem bojiště Valdor na Land Raider, ale vlčí warlord zbaběle utekl.


Na levém křídle pak jednotka guardianů doběhla k predátoru, který zničila. V pátém kole končíme, já mám dva objectivy, Robin žádný, výhra 15:5 pro mě.  Vzhledem k enormnímu poštu jednotek máme dohráno za padesát minut a můžeme jít hned naproti do hospody na pívo a oběd. #Win

Hra 2# - Pilník a Da Green Tide - Relic #RememberUllanor!

Na druhou hru (a ten den již páté pivo) dostávám stohlavý mob orků s FnP, kde se dozvídám, že jsou všichni jeden KP (za připojeného painboye), pokud je nevymlátím všechny. Načež jednoduchou matematikou zjišťuji, že moje armáda má příliš malý počet útoků, abych se tím vůbec dokázal za celou hru profrézovat.

Fuck.
Deset Custodů verzus 122 orků. Bitva jak z knížky. Inu, není tu moc co takticky popisovat. Na mě se valí zelená lajna, já jsem lajna sám. Já do ní střílím, couvám, střílím a od druhého kola se řežeme jako divý a kostky lítají na všechny strany.


První hodinku to byla i legrace, druhou už se přiznám, mě přehlídka házení kostek už začínala notně nudit. Ale přežívám docela dlouho, díky dobrému přerozdělování woundů skrz LoS!, u kterého si vzpomenu na půlroční slávu Draigova Paladinwingu na začátku šesté edice.


Kritickým se stane okamžik, kdy na pět obyčejných woundů umřou rovnou tři custodi, protože si kvalitně nehodím mocný 2+ save a sesype se mi tak úplně levé křídlo, které se natlačí na chudáka Valdora. Mám však pocit, že to nebylo absencí mého skillu na házení kostek, ale faktem, že se v herně zjevil MartinK i se svou aurou...

Fotka z konce hry.
Na konci bitvy z mobu orků zůstává necelých dvacet boyz s warbossem, mně Valdor s jedním woundem a dva načlí Heateroni, kteří díky shieldům dokázali ustát svoje křídlo. Jelikož přetahujeme a je třeba párovat další kolo, domlouváme se na remíze 10:10, ale reálně by to pro mě byla prohra 6:14, což by však s výsledkovou listinou stejně nějak nehlo.

Hra 3# - Dreamor a Death Guarda - Emperors Will

Na poslední hru dostávám Dreamora s DG, která má nějakou formaci respawnujících se kultistů, deset marínos a nějakého zlého Deamon Prince. Ten je tak drsný, že s ním Dreamor hnedka první kolo slítne na nebohou jednotku Guardianů a věří si, že je hrozně vyseká.


Naštěstí jeden přežije a pak už k nim doběhnou Heateroni a zkušeně hodí na wound paragonskou šestku a pošlou DPčko zpátky do Warpu. Mezitím v týlu nepřítele spadne z DS Valdor a rozpoutá taky pěknou diskotéku.


#MVP turnaje je bezpochyby kultistický střelec z heavy stubberu, který dokázal za dvě střelecké fáze sestřelit z Custodů celé čtyři woundy. K tomu nejde nic dodat, kromě potlesku.

V pátém kole má Dreamor deset marináků, já šest custodů a Valdora, kupu kartiček a oba objectivy. Naznáváme, že to asi nemá cenu dohrávat a tak pro mě výhra 20:0.

Dvě výhry mi stačí na krásné třetí místo a teoreticky první místo, když počítáme normální listy a ne eldar dickery s Ynnari. :D

Výsledky
1. Torapu - Ynnari  60b (Prase)
2. Ramses - Ynnari 46b
3. Potan - Talons of the Emperor 30k 45b
4. Asghar - Genestealer cults 40b
5. Robin - Space Wolves 39b 
6. Ulrik - Space Wolves 33b
7. Pilník - Orks, hodně orks 30b
8. Quickly - Necrons 26b
9. Tomáš - Imperial Guard 25b
10. Zumikito - Black Templars 20b
11. Kubis - Orks 20b
12. Dremor - Chaos Space Marines 18b 
13. Ivan - Imperial Guard 18b
14. Alex - Black Templars 17b
15. Archilus - Thousand Sons 30k  15b
16. Rektex - Deathwatch 8b

 A nebojte, fotky foťákem budou snad zítra :)

Comments

Post a Comment