Minireport z Ulrikova 2k W40k miniturnaje


I když již spousta lidí očekává můj report z Magor Riftu, tak se ještě vrátím  k polokompetetivnímu miniturnaji před týdnem, který pořádá Ulrik v rámci své série turnajů v OD. Již potřetí po sobě jsem vytáhl na miniturnaj v OD Custody a již potřetí po sobě jsem skončil třetí.

Nějak jsem netušil co poskládat. Dělat blitkogardu se mi nechtělo, na marínu jsem nějak neměl náladu a tak jsem se rozhodl zkusit něco originálního a vlastně i fluffy. A i možnost ukázat Gullimana jinak než jako rerollovou farmu pro vozidlové gunline...

Army list - Jeliman goes to war 
D1 - Battalion Detachment
HQ1 - Celestine, 2x Geminae Superia - 250pts
HQ2 - Primaris Psyker, Las Pistol, Force Stave - 40pt 
TROOP1 - Custodian Guard Squad, NCO w/ Spear, 3x Sentinel blade w/ Stormshield, 1x Vexila - 284pts
TROOP2 - Custodian Guard Squad, NCO w/ Spear, 2x Spear, 2x Sentinel blade w/ Stormshield - 264pts
TROOP3 - Custodian Guard Squad, NCO w/ Spear, 1x Spear, 3x Sentinel blade w/ Stormshield - 266pts 
ELITE1 - Culexus Assassin - 85pts
ELITE2 - Eversor Assassin - 70pts
ELITE3 - Astropath - 15pt 
HS1 - Venerable Land Raider. Storm Bolter, TW Heavy Bolter, 2x TL Lascanon - 366pts 
D2 - Super Heavy Auxiliary Detachmnet
LoW1 - Roboute Guilliman - 360pts 
Total Points - 2000pts
Total Command Point - 9CP
List jsem hrál poprvé, pravidla jednotek studoval v sobotu před akcí a nahrál před turnajem krásných pět her...

Hra 1# - Krieg - Alfa legie a Démoni #SoFluffy
/Čtvrtinky/Speciální mise/Klasik tři kartičky/

Krieg mi při naší první (a poslední) hře v Plzni dal wipe a tak jsem mu ho musel vráti. Krieg hrál takovou tu "novou CHM klasiku" - 3x Slaanesh havoci, Berzerkeři, nějací démoni, dvoje DPčka a Belakor.


Deploy je čtvrtinky do středu stolu (aka first turn charge), kdy na středu stolu je objective a na středu nedeploiních čtvrtinek také. Krieg se rozhodne, že se blobu custodů a Guilimana nebojí a vyloží se na středu. Já začínám, v prvním kole ho nabírám a začíná frézovaná, která končí v třetím kolem nekompromisním wipem Chaosu. Mi umřeli dva custodi. Mastodon z miniturnaje v Plzni byl tak pomstěn!


Jelikož wipe není autowin, dávám jenom výhru 11:2.

Hra 2# - Rumen - Hromada Night Lords maríny (60?) a kultistů (45?)
/Spearhead assault/Big guns never tire/Tactical escalation/

Hraje se nový Spearhead deploy, 4 objectivy. Rumen svůj obří kotel modelů deployne z nějakého důvodu co zbytečně blízko ke mě a tak se taky už od začátku bijeme. A custodi si tak v druhé hře připisují i druhý zářez na Belakora.


Tlačím středem, kolem umírají chaosáci, ovšem bohužel musíme končit na limit už ve třetím kole. V dalším by soupeř dostal možná wipe, ve čtvrté nejspíše určitě a v pátém by nebylo o čem mluvit. Ale holt na to se výsledková listina neptá. Máme +/- stejně kartiček, objecticů a tak skrze KP vyhrávám jenom 7:4. Až pak uvědomuju, že mám vlastně FB i Linebreaker, takže jsem si měl přičíst bodík, což by poněkud zamíchalo s výsledkovou listinou... ale co už :D

Hra 3# - Pán Oheň z Kříže - Hromada vozidel, dreadů a Bejnblejd
/Dawn of war/Relic/Spoils of war/

Na konec dne dostávám Robina a jeho hromadu vozidel s přehozy. Udělá z toho střelecký chumelík na středu, co si chrání třemi wafflími CC štíto dready. První kolo naštěstí pro mě vše opře do mé zlaté cihličky, kterou naštěstí skrz CP na přehoz invulu udržím při životě s jedním woundem do druhého kola.


Když se dostanu k Relicu, Robin holt udělá takovou blbou začátečnickou chybu, která ho nakonec stála prostě hru. Vyběhne se svými dready dopředu, aby mě nachargoval. V pořádku. Ovšem místo toho, aby své CC dready koncentroval a společně mi profrézovali na jistotu jedny custody, tak dává jednoho dready na jedny custody, což ustojí a následně je s Jelimanovou pomocí profrézují na oplátku ve svém kole.


Prodlužujeme nakonec do šestého kola, kdy konečně po dvou kolech konečně do Baneblade dosypu dostatek woundů, aby umřel. Takže opět wipe a výhra 11:2. Ovšem narozdíl od předchozích her mi toho na stole moc nezůstalo - zahrát  Robin líp ten countercharge, mohl kliddně wipnout mě.

Celkem teda končím třetí, jak jsem již psal v úvodu, již po třetí v řadě.

Celkové pořadí:1.Torapu 33
2.Asghar 30
3.Potan 29
4.Nightspirit 25
5.Bloodw 24
6.Robin 22
7.Zumikito 15
8-9. Vojta 14
8-9.Chaindler
10.Rumen 10
11.Krieg 7

12.Deviator 4

Ovšem spočítat si blbec lépe body s Rumenem, tak jsem mohl být druhý s Asgharem! I když některé listy byly od pohledu *zvláštní* tak asi i příště na kompetetivnější miniturnaj zavítám. I když nejspíš až na příští rok.

Comments