Kavenu W40k turnaj 1,5 NUKE - Say hello to my little Mastodon


Plzeň poslední rok zažila obří wargamingovou renesanci. První jejich turnaj ve W40k mi nevyšel, ale u druhého jsem si řekl, že je musím poctít svojí návštěvou. A když jsme slyšel, jaké se hrají "nováčkovské listy" tak i pěkně ve velkém heavy metal stylu.

Elden se úplně netvářil na můj list, ale když viděl listy ostatních, tak mávl rukou s tím, že je "alespoň něco naučím" a vypustil moji bestii.
Ultramarines Siege Breakers 
HQ1: Techmarinák, w/4x servitors
HQ2: Techmarinák 
Elites1: 10x Honour Guards, Chapter standarda
Elites2: 5x Honour Guards
Elites3: Dreadnought 
Troop1: Scouts, bolters
Troop2: Scouts, CCW 
LoW: Mastodon 
Total: 1500 pts

List měl vcelku jednoduchou taktiku. Scouti budou zabírat mimo LoS objectivy a po stole bude jezdit cihla co bude vykládat svůj CC náklad of Doom. Celé to bylo sice založené na dobré target priority a soupeři co bude spolupracovat svým deployem a movementem... A kupodivu to i funguvalo!



Hra 1# - Dejv - Crusade

Na první hru mám challenge s Dejvem, který přitahuje kombíčko co ještě nevychladlo z tiskárny. Kasteláni Impéria vedení Coteazem (s proxovaným modelem!), hromada (modrých) WS grav motorek, Scioni a tlupa sentinelů s demolisher LR, Dread.

Jako i si říkám, že ten list by mě měl vyndat. Má dost dakka, aby mi za dvě kola rozbil cihlu a může kolem mě kroužit jako maďarští lučištníci kolem francké pěchoty. Ale naštěstí Dejv nezklamal a vyložil se inu, na Dejva.


Velká lajna motorek a na jejich kraj Leman. Well, bez větších rozmyslů se rozjedu vpřed, vyskauju HG a Dreadem z cihly a nabírám mu přes multiple combat prakticky celou armádu, protože se tak blbě vyložil.

Padající Scioni jsou pak dále mazání a ikdyž skrz formaci recykluje troopy, tak ve čtvrtém kole má na stole pět scionů a tři sentinely, zatímco mě umřelo pět scoutů a asi stejný počet HG.



Vzhledem k tomu, že se na jeho sentinely řítí mastodon v kterém je stále pět gardistů, Dejv se rozhodně již neprodlužovat svoji agonii a hází ručník na stůl. Nutno říci, že dokázal z Mastodona sundat snad 5 HP (+void shieldy). Hrát tu armádu někdo zkušenější než Dejv, věřím že by mě bez větších problémů smazal.

Hra 2# - Krieg - zase Crusade (asi)

Na druhou hru dostanu Kriega a jeho lítající cirkus čtyř démon princů v nějaké bullshit formaci co má bambilion pravidel a buffů. A na třech z čtyřech DPček si nahazuje do CC armourbane. #Wellfuck



Tady ani není moc co vyprávět, já mám cihlu, před cihlu mi přistane DPčko. Já vím, že musím dát "all in" a vyběhnu na DPčko vším. Postupně se do boje zapojuje i zbytek princů a je tam řežba, která trvá nepřetržitě od druhého do patého kola. Pak mě gardu vyseká a já mu pár princů zkriplím, ale žádného nezabiju, neb mají rerolly na všechny možné i nemožné savy a FNP. A doplňování woundů...

Po smrti udatných gardistů mu zkouším i prince zoufalým pokusem thunderblitzovat a i když to hodím velmi agresivně a nasázím mu 10x S10AP2 wound, tak neprojde jeho invulem/FNP ani jeden...



Prodlužujeme do šestého kola, kdy mi už vcelku bez větších potíží Krieg dává wipe. Tedy holt může říct, že je první hráč v ČR, který rozbil Mastodon!

Hra 3# - Standa - Big guns never tire (myslím)

Standa má taky docela turboblitíčku. Blobíček, vety v chimerách, Leman a takové ty klasické věci... ale pak nasazuje na stůl FW stuff ve formě Earthshaker platform a Avengeru! Na hrubý pytel hrubá záplata a ukazuji mu co dokáže FW pro mariňáky.

Standa udělá holt taky "chumel lajnu" do rožku, abych se proti němu mohl dobře rozjet, vyběhnout a strašně moc ho vycákat v CC. Čemuž nejde odolat.



Poslední kapkou pro Standu je, když přiletí jeho Avenger a je hnedka rozstřílen skrz intercept. Pak háže ručník do ringu a já si zapisuju druhou dvacku. Což reálně to dohrávat by to tak imho neskončiilo, protože jsem neměl dost dakka či mobility k tomu, ho reálně wipnout.

Takže jsem dvě dvacky rozdal a jednu dostal a to v konečném pořadí stačilo na nějaké místo, které nikdo nezná, protože Elden jakožto friendly organizátor na friendly nováčkovském turnaji pořadí nesděloval.

Potan  ve svém přirozeném prostředí by Kabrio Photography.
Ale odnesl jsem si alespoň diplom pro nejvíce friendly armádu, který mě bude hřát u srdíčka a zdobit moji stěnu v ložnici. Diplom si jistě zasloužím, protože mezi těmi zloformacema a zloFWmodelama byl můj Drobečkusius opravdu friendly list! A jak (zhruba) řekl zkušený harcovník Mešuge: "Vždyt to za ty body není ale vůbec dobrej model."

Jo a byla on site pípa. Což je vždycky cool. Vzhledem k místu akce můžete hádat, co se čepovalo.

PS: Všechny zde použité herní fotky jsou by Šašek, protože mi stejný den co jsem nafotil hru v Mušketách umřel foťák a je v opravně. Což je smutné, ale asi nebude zpět ani na VVT...

EDIT: Tak Elden sepsal svůj organizátorský report na Critical Hit. LINK

Comments